Technische mededeling 1

Ik heb een volgende stap gezet op weg naar mijn master in de blogologie en het concept ‘categorie’ ontdekt – je kan nu hiernaast klikken op ‘Dagboek’ of ‘Libanese actualiteit’ en de respectieve posts achter elkaar zien zonder de posts uit de andere categorie – of beter gezegd categorieën, want zoals we allemaal weten, weerstaat de werkelijkheid koppig aan alle pogingen tot classificatie en dus hou ik er ook een categorie ‘Uncategorized’ op na, waarin hinderlijke onclassificeerbare lastposts zoals dit eigenste bericht kunnen samenhokken. Of iemand van jullie hier überhaupt op zat te wachten, weet ik ook niet, maar ik heb me toch weer lekker 5 minuten technically accomplished kunnen voelen…

Leave a Reply

