Technische mededeling 3 – Mailing list

Ik weet het, ik ben een beetje erratic in het posten van nieuwe berichten, het is kwestie van tijd hebben of niet, en iets (hopelijk) interessants beleefd te hebben of niet, en dan zijn er ook de nog altijd frequenter wordende power cuts in Libanon en de ultra-trage internetverbindingen. Vandaar dat ik een Yahoo! group gecreëerd heb, waarvan iedereen lid kan worden die gemaild wil worden als ik nieuwe posts geschreven heb of iets anders aan de blog toevoeg. Zo ga ik zeer binnenkort een aantal van de vele foto’s die ik hier ondertussen al genomen heb online zetten. ‘t Is een kwestie van in Starbucks te geraken – de enige snelle en betrouwbare internetverbinding in Beiroet (waar ik toegang toe heb) maar pervers genoeg ook de enige non-smoking place – zodat ik iets substantieels kan uploaden… Je kan je inschrijven in de groep met een mailtje naar middeninhetoosten-subscribe@yahoogroups.com.

Leave a Reply

