Foto’s

Ik ben er eindelijk toe gekomen enkele van mijn foto’s te uploaden (up te loaden, op te laden, whatever). Je kan ze hier bekijken. Ik zal mijn best doen om er regelmatig wat meer bij te plaatsen. Naast de set Beirut views (vnl. het uitzicht vanuit mijn hotelkamer op diverse tijden van de dag) zijn er tot nu toe foto’s geplaatst van het Nasr min Allah-feest van Hizbollah op 14 augustus (set The Divine Victory) en van de expositie over de Juli-oorlog (set In het huis van de spin). Meer volgt later. Verwacht er niet te veel van, ik ben een slechte fotograaf met een simplistische camera, de foto’s zijn bedoeld als persoonlijke herinneringen en niet als professionele documenten of artistieke creaties. Die kan je wél vinden op de sites van Adam Pletts en Ferran Quevedo, waar ik eerder al eens naar gelinkt heb. Ik ga vaak met hen samen op stap (onlangs nog met Adam naar BELUBATT (Belgische en Luxemburgse UNIFIL-troepen in Tibnin) waar ik in een volgende post nog over zal berichten).

Leave a Reply

